View My Stats

duminică, 27 februarie 2011

nextval and currval - raul t. modig

tu zici prea bine ca te vei duce
tu zici ca poti scrie ca mine ca ei
imi cumparasem un radio s-o ascult pe adela greceanu
insa tot cu lorizda petreceam
era o greva spontana la spitalul ei
in primul rand usor imbracata desi era un ger de copca
lorizda inrosea pixelii televizorului
nici n-o puteam privi
mi se involbura mintea imi vajaia sangele
il auzeam in urechi
parca era nascar

incercam sa fiu atent la adela
la literatura contemporana
nextval
tineam tv-ul pe mute
daca mai si vorbea plecam cu primul tren
of, currval, currval

si dintr-odata l-am auzit pe hondrari
ca iubirea nu stiu ce face
ca apropierea e...
a, da, cuvintele trebuie sa aiba acelasi sens pentru indragostiti

daca-i ziceam lorizdei
ca eu sunt nextval si ea currval

oricum o iubeam nespus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu